معتقد بود بعد از روزها، ماه ها، سال ها، و یا حالا هر چقدر زندگی... وقتی یک شب، یکهو، ناگهان، بی هوا، می گوید که ما دیگر نباید ما باشیم، باید بدونِ حتی یک جمله ی اضافی تر، بدونِ هیچ حرفی مازاد، درجا بگ hot page...ما را در سایت hot page دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30
عشق ارزش جنگیدن داره، اما آدم وقتی تا جایی که جون داشت از دل و غرورش مایه گذاشت، وقتی تا جایی که جون داشت با چنگ و دندون جنگید، باید به خودش بگه: لابد دوستت نداره چون تو دیگه خودت خودتو دوست نداری!! ع hot page...ما را در سایت hot page دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38
همه چی بدون تو بی معنیه و هیچ تغییری توی حالم ایجاد نمیکنه کاش ازت یه کپی بود تا وقتایی که نیستی و مثل الان دور شدی اون بود بهم میگفت من هستم نترس نزار قلبت بگیره کنارتم ولت نمیکنم
قول میدم نترس ...
ما را در سایت hot page دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61


او رفته است دیگر!
- اگرچه سخت و صبورم، ولی بگو چه کنم؟!
hot page...ما را در سایت hot page دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59
هیچ آدمی اشتباهی وارد زندگی ما نمیشه! هر آدمی یک رسالتی داره، رسالت پرده برداشتن از حماقتها، نقطه ضعفها، بیعقلیها و حتی خصلتهای بد و خوب ما!
اگر ضربه میخوریم در واقع از خودمون، خوشباوریها، بدجنسیها و حتی حماقتهای خودمون میخوریم! آدمها وسیلهن برای شناخت ما به خودمون.
ما را در سایت hot page دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61