دیگه دستِ من نیست... بستگی داره به تو!

خرید بک لینک

عشق ارزش جنگیدن داره، اما آدم وقتی تا جایی که جون داشت از دل و غرورش مایه گذاشت، وقتی تا جایی که جون داشت با چنگ و دندون جنگید، باید به خودش بگه: لابد دوستت نداره چون تو دیگه خودت خودتو دوست نداری!! عشقی که حقارت بیاره، خودکشیه! می خوای خودتو بکشی؟ اوکی پس ول کن لب این پرتگاه رو؛ کسی دستشو سمتت دراز نمی کنه، تازه اگه لطف کنه کفششو فشار نده رو دستت!! پس ول کن بپر... مُردن بهتر از آویزون بودنه! عاشقش بمون اما ول کن اون گوشیِ بدمصّب رو!... کسی قرار نیست زنگ بزنه!

hot page...

ما را در سایت hot page دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:27

صفحه بندی