عشق ارزش جنگیدن داره، اما آدم وقتی تا جایی که جون داشت از دل و غرورش مایه گذاشت، وقتی تا جایی که جون داشت با چنگ و دندون جنگید، باید به خودش بگه: لابد دوستت نداره چون تو دیگه خودت خودتو دوست نداری!! عشقی که حقارت بیاره، خودکشیه! می خوای خودتو بکشی؟ اوکی پس ول کن لب این پرتگاه رو؛ کسی دستشو سمتت دراز نمی کنه، تازه اگه لطف کنه کفششو فشار نده رو دستت!! پس ول کن بپر... مُردن بهتر از آویزون بودنه! عاشقش بمون اما ول کن اون گوشیِ بدمصّب رو!... کسی قرار نیست زنگ بزنه!

ما را در سایت hot page دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38