از سال 89 وبلاگ داشته باشی و خاطراتت رو توش بنویسی و یهو توی یک لحظه حذف شه خیلی درده بزرگیه :/، ولی دوباره سعی کردم وبلاگ رو راه بندازم سال 2015 اومدم اینجا رو تاسیس کردم ولی همینجوری ولش کردم و رفتم :))، خوب الان دوباره میخوام بنویسم ولی یه اتفاق جدید توی زندگیم رخ داد که متاسفانه نشد اینجا بنویسمش اما الان میخوام درباره اش بگم، شهریور سال 96 عشق اولم رو بدست آوردم و بهش عشقم رو اعتراف کردم الان درست یکسالِکه باهمیم و عاشق همیم، عشق یه اتفاق عجیب ولی شیرینِ که دارم تجربه اش میکنم، محمد دیگه از عشق یکطرفه در اومد و بعد اونهمه سال استاکرش بودن (:دی)، الان کنارهمیم و خوشحالیم از کنار هم بودن، خدایا مرسی.